fredag 29. august 2008

Flere nye saker.

Endelig har jeg fått tilsendt bildet av Bargellohjertet min søster fikk
til sin 50 års dag i februar 2002.
Jeg har veldig lyst til å sy en til meg selv også men det har blitt med tanken foreløbig
Men det er jo flott der det henger da!BLokk 2 i butterfly garden ferdig i sommer, så jeg er ikke så rask
men det gjør vist ingenting, for jeg har bare fått 4 blokker foreløbig, og etter det jeg kan skjønne
har jeg ikke fått i hele sommer. Har etterlyst og fått svar om at det kommer til neste uke, men det var en måned siden. Håper bare jeg får det .....

Kjøpte dette settet hos quiltenet i vinter, og har sydd og fargelagt litt.
tenkte å ha det på døra til soverommet men der sa mannen min nei.

Ikke noe hull i dørene her nei... Noen forslag??

Måtte bare ta med en bilde av Royal(hesten min) og meg.

Har trent han på bane i et år nå, og synes han begynner å bli så flink.

tidligere red jeg bare turer ,og han er gammel traver, så det har vært en jobb for oss begge.

2 kommentarer:

Gunn Torild sa...

Har du tenkt på dobbelsidig tape eller "gluetec"? Da slipper du hull.

Artig å på litt nytt fra deg igejn.

Hilsen Gunn Torild

Monika sa...

Heia
Kor flinke du er på hest - rekner med at den som sitter oppå er DU :)
Det begynner å bli noen år siden min siste ridetur - men du kor artig det er.
du har gjammen det laget mye fint - spes veskene
Men til opphenget ditt - heng det opp med sen - og fest sena oppe på døra
Det har eg gjort - og det funka - og vis du i tilegg bruker dobbelsidig tapepå quilten - så henger den rolig
Smil fra monika