tirsdag 8. april 2008

Diverse fra vinteren

Jeg har sydd meg en deilig stor veske på et kurs med Heidi N. Dahl hos Kathrines quiltestue. Jeg liker denne veldig godt. fordi den er stor og rommer masse . Rart hvor mye en putter ned i disse veskene gitt. Brukte fester fra en gammel bag til skulderreima.










innsiden av den fine syveska fra lenger ned på siden.


Nærbilde av haren på påskeduken.
har laget ferdig en påskeduk som har ligget siden 2004





Min navnelapp som jeg brukte på årsmøtet.















Dette er en ufo som har ligget leeeenge.
var på kurs med Nancy Eriksen på lappemakeriet for leeenge siden, og ble nesten ferdig. Hadde bare igjen hanker og knapper.Men nå er den ferdig, og den er veldig kjekk
med masse smarte løsninger inne.


Se bilde lenger opp for innsiden

Ennå en ny veske.
Denne brukte jeg på jubileumsmiddagen under årsmøtet. (laget på kurs med Heidi N Dahl, hos Kathrines quiltestue,
neste bilde viser innsiden (har blonder også på lomme. )Litt søt denne vel.......

























3 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Så flotte vesker du har laget! Syvesken også...

Gunn Torild sa...

Veskene dine er bare helt knall! Hilsen Gunn Torild

Merete sa...

Her var det mange flotte vesker!